Pages

Monday, December 17, 2012

Memalukan

Tragedi memalukan berlaku tadi! :O 

FUHH!

Aku dengan fatin & Anem main-main basikal at 5 petang tadi and guess what?!!

Aku terjatuh basikal. Arghhhh! 

And paling memalukan, masa itu i was hiding myself from Farid, my classmate. Sebab masatu kami memang tengah gila-gila. Kacau orang lah, Ms. kuew tiaw from A3, Mr. pencuri from C2. Alaaa, mereka yang berlakon drama tu pantomin tu. They're one of the winners. 

Aku terjatuh masa selekoh nak ke guard. Kami bertiga lalu bawah bumbung yang ada Air pancut yang mati tu. (Why mati? Sebab tak pernah nampak air). And beberapa c.m. dari tempat kejadian, ada Farid and siddique. OMG, memalukan. Right after aku melepasi sebelah siddique, aku terjatuh teruk & basikal aku jatuh bukit. Aku sedar--sedar ke. Kaki aku rasa cramp and aku dengar orang tergelak-gelak. Fatin, Farid Anem gelak! Ah kejam :( Hahaha. Masatu memang gila malu. Masa dah jatuh tuu, siddique tanya. 'Finaz, okay tak?', about 3 to 4 times jugak dia tanya aku. But I didn't answer. Even aku tak pandang pun muka dia. Gila apa, malu seyh .Dengan gossip aku dengan dia dulu buatkan aku rasa, 'Hey siddique, kita buat buat tak kenal jap boleh' Malu. Then Farid cakap, dia okay tuu. Sebab nampak aku tergelak-gelak macam orang gila. HAHAHAHAHAHA. Takpernah malu macam ini weh :O You have my word :/