Pages

Tuesday, November 27, 2012

KMP life :D

Hai korang, i'm back yo!

6.46 PM, selasa
27 November 2012

Okay now aku dah berada di KMP, yeah mungkin agak seram sejuk sikit sebab result akan dipaparkan tak lama lagi. Ramaaaaaaaaai cikgu remind macam macam pasal result. So aku jadi takuttttt grr. Harapan aku supaya aku dapat result yang gempak. Insha-Allah. Tapi bila nak bayang time aku jawab paper haritu, uuuu scary. Yeah. Korang doakan aku dapat result yang terbaik tau? Thanks ;) Anyway, semalam time aku nak tidur, tiba-tiba terkeluar muka angah, muka angah tengah marah. Hmmm aku jadi sangat takut dan paranoid. Hm Ya Allah, permudahkan lah urusan ku. Amin. Huh okayy, I've been in bed for about an hour and a half now. I can't sleep. Keep on thinking about that damn nightmare last night. What a scumbag brain -.-